Personel ve Hizmet
1. Yönetim; 1 Site Müdürü, 1 Güvenlik Amiri, 1 Teknik Şef, 1 Muhasebe Sorumlusu, 1 Halkla İlişkiler sorumlusu olmak üzere toplam 5 İdari personel görev yapmaktadır. Güvenlik ; 3 vardiya sistemi üzerinden 24 saat;1 vardiya amiri, 1 devriye, 1 otomasyon görevlisi ve 8 kapı görevlisi olmak üzere her vardiyada 10 / 11 kişi üzerinden 31 güvenlik personeli ve 1 refakat personeli olmak üzere toplam 32 güvenlik personeli görev yapmaktadır. Hizmet; 17 temizlik personeli, 4 bahçe personeli (artarak ve eksilerek Nisan-Ekim aylarında 8 kişi), 9 teknik personel, 3 havuz görevlisi (Haziran – Eylül) olmak üzere toplam kış aylarında 30, yaz aylarında 37 personel görev yapmaktadır. Kat mülkiyeti kanunu, Yönetim Planı, Almondhill Sitesi Yaşam Kuralları Rehberi ve Yönetim Kurulu’nun Talimat / direktifleri doğrultusunda, kış aylarında 67, yaz aylarında 74 kişilik personel ile sakinlerimizin daha güvenli ve huzurlu bir ortamda yaşayabilmeleri için hizmet verilmektedir.
2. Site sakinlerimiz için midibüs servisimiz mevcut olup, resmi tatiller ve pazar günleri hariç Site-Kadıköy ve Kadıköy-Site olarak Yönetim Kurulu tarafından belirlenmiş olan saatlerde ring servisi yapmaktadır.
3. Sitemizde 24 saat hizmet veren bir Golf aracımız vardır. Site içine taksilerin girmesi uygun olmadığından, golf aracımız yaşlı, hamile, seyahate giden-gelen sakinlerimizce yönetimden talep edilmek üzere kullanılmaktadır.
4. Taşınma esnasında asansöre zarar verecek eşyaların merdivenden çıkarılması gerekmektedir. Taşınmalarda asansörler mecbur kalınmadıkça kullanılmamalıdır. Koli gibi paketli eşyaların kullanımı (ağırlık kapasitesi gözetilerek) söz konusu olur ise de asansör içi koruyucu malzeme ile kaplanmalıdır. Taşınma işlemleri Pazar günü ve resmi tatil günlerinin dışında gerçekleştirilmektedir. (09.00-18.00)(Cumartesi günleri 11.00-18.00 saatleri arasıdır.)
5. Zaman içindeki değişiklikler ve uyarılar asansörlerimizdeki panolarda ve web sitemizde (www.almondhill.org)sunulmaktadır.
6. Yönetim Ofisi çalışma saatleri; 08.00 – 12.00, 13.00 – 17.00, Cumartesi 08.30 – 13.00, Pazar günü ve resmi tatil günleri izinlidirler ve kapalıdır. Temizlik personeli çalışma saatleri; 08.00 - 12.00, 13.00 - 15.00 - 15.30 - 17.00’dir. (7 gün hizmet verilir, haftada bir gün izinlidirler.)Bahçe personeli çalışma saatleri; 08.00 - 12.00, 13.00 - 15.00 - 15.30 - 17.00’dir. Pazar günü ve resmi tatil günleri bahçe personeli izinlidir. Sıhhi teknisyenler (tesisatçı) çalışma saatleri; 08.00 - 12.00, 13.00 - 15.00 - 15.30 - 17.00’dir. (7 gün hizmet verilir, haftada 1 gün izinlidir)Elektrik teknisyenleri çalışma saatleri; 4 kişi vardiyalı 7/24, ayrıca 1 kişi 08.00 - 12.00, 13.00 - 15.00 - 15.30 –17.00’dir. Pazar günü ve resmi tatil günleri izinlidir. İnşaat bakım personeli çalışma saatleri; 08.00 - 12.00, 13.00 - 15.00 - 15.30 - 17.00’dir. Pazar günü ve resmi tatil günleri izinlidir. Havuz bakım personeli çalışma saatleri; 08.00 - 12.00, 13.00 - 15.00 - 15.30 - 17.00’dir. (7 gün, haftada 1 gün izinlidir)
7. Teknik personel çalışmalarında öncelik ortak alan olup, dairelere acil olmadığı sürece saat 10.00’dan sonra hizmet verilmektedir.
8. Teknik personel daire içlerinde imalat ve tadilat işleri haricinde takribi yarım saati geçmeyen kısa sureli arızalara müdahale etmektedir.
9. Teknik personelin yetisi dışında bulunan onarım / arızalar için daire sakinleri dışarıdan servis çağıracaklardır.
10. Şikayet, öneri ve isteklerin resmiyet kazanabilmesi ve sorunun kısa sürede çözümü için aşağıdaki mail adreslerini ve telefon numaraları kullanılacaktır. Şikayet ve istekler kapılarda bulunan güvenlik personeli kanalı ile yapılmayacaktır. (aciller hariç) Ayrıca, teknik personel direk cep telefonundan aranarak, arıza talebinde bulunulmamalıdır.
11. (C) Site Yönetim Ofisi C5 Blok -2 katındadır.
12. Site çalışanlarından görevleri dışında özel hizmet talep edilmemeli, görevleri konusunda ilgili personele yardımcı olunmalıdır. Yönetim mail adresleri ; iletisim@almondhill.com.tr ve info@almondhill.com.tr Yönetim telefonları ; 0216 690 33 56-57, faks 0216 690 33 59